У ОНМУ стартував соціально-освітній проект під назвою «Випускник Водного першокурснику: що б я сказав собі в 17» для студентів спеціальності «Транспортні Технології (на морському і річковому транспорті)».

Детальніше...

29.05.2019 р студенти спеціальності «Транспортні технології (на морському і річковому транспорті)» були запрошені в транспортно-експедиторську компанію «СУПРАМАРІН» (Supramarine Ltd.).

Детальніше...

В рамках третього дня ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «ТРАНСПОРТ І ЛОГІСТИКА: ПРОБЛЕМИ ТА РІШЕННЯ» з метою залучення студентів спеціальності «Транспортні технології» до наукової творчості та пошуку нових креативних рішень у сфері взаємодії видів транспорту було здійснено спільний захід із залученням науковців – учасників конференції з розгляду студентських проектів. На суд професійної комісії, яка складалася з представників інших навчальних закладів: Савченко М.В. (д.е.н., професор Донецького національного університету ім. В. Стуса, м. Вінниця), Шкуренко О.В. (к.е.н., доцент кафедри бізнес-логістики та транспортних технологій ДУІТ, м. Київ), Чередніченко С.П. (к.т.н., доц., с.н.с. ФТІМС НАН України, м. Київ), Кічкін О.В (старший викладач СНУ ім. В. Даля) та старших викладачів кафедри «ЕПіТВР» ОНМУ Ромах В.Л., Перепічко М.Є. було представлено 3 студентські проекти в рамках дисципліни «Взаємодія видів транспорту» (лектор к.т.н., доцент Кічкіна О.І). Професійну комісію очолила завідувач кафедри «ЕПіТВР» ОНМУ д.т.н., доцент Кириллова О.В.. Громадську думку висловлювали студенти 3-го курсу спеціальності «Транспортні технології», які не приймали участь у розробці проектів.

Детальніше...

В середу 3 квітня в 13.10 в ауд. 501л вібулася цікава зустріч з директором компанії ІнтерТрансЛоджістік Ярославом Гайворонським і його командою. Вони розказали, де і як шукати роботу в транспортній галузі, які вимоги пред'являються до кандидатів, як отримати роботу, якщо у тебе немає досвіду.

Дякуємо за цікаву та пізнавальну зустріч!

18 березня 2019 р. в ОНМУ відбулася зустріч студентів і викладачів ННІ морського бізнесу з директором з комунікацій і розвитку компанії «Smilefood», СЕО компанії «4 act for change» Світланою Сом.

В рамках зустрічі говорили про імідж і репутацію бренду - як створити та змінити, про головних амбасадорів компанії - її співробітників. Про становлення експертів у своїй галузі і важливість соціальної спрямованості роботи підприємства. Розглянули цікаві кейси з пошуку бізнес партнерів, інвесторів, продажу проектів, вартісного устаткування. Аналізувалися ситуації, коли маркетинг не працює і шляхи їх вирішення.

Отримали досвід - як синергетичного уживаються знання, практика, комунікації і багатозадачність у сучасному бізнес-середовищі, як бути відкритим і завжди йти вперед.

Дякуємо спікеру за цікаву зустріч та аудиторії за активність.

Сторінка 1 із 7

Навчально-науковий інститут морського бізнесу

Наверх