Центр обслуговування Єдиної державної бази з питань освіти є навчально-адміністративним підрозділом Одеського національного морського університету.

    Склад Центру:
  • Начальник Центру -Джураєва Марина Юріївна
  • Заступник начальника(провідний фахівець)- Павлова Наталя Леонідівна;
    тел. (048) 728-31-10; тел.внутр. 3-59
    єл.почта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Фахівець 1 категорії - Новокрещенова Тетяна Назарівна;
    тел. (048) 728-31-10; тел.внутр. 5-19
  • Старший інспектор - Воробєй Інна Петрівна;
    тел. (048) 728-31-10; тел.внутр. 7-08
  • Оператори ЕВіПМ - Шеремет Марина Петрівна, Шпарло Анастасія Олегівна;
    тел. (048) 728-31-10; тел.внутр. 7-08

    Основними завданнями і напрямками діяльності Центру є:
  • відображення та контроль проведення щорічної вступної кампанії на навчання до університету;
  • реєстрації та супровід повного циклу освіти студента (від зарахування до випуску);
  • введення інформації щодо науково-педагогічного складу та працівників університету;
  • формування актуальної бази ліцензій, сертифікатів про акредитацію напрямів (спеціальностей)
  • формування статистичних звітів університету
  • забезпечення студентів студентськими квитками, а випускників - документами про вищу освіту;
  • забезпечення довідковою інформацією стосовно кваліфікаційних рівнів, спеціальностей, напрямів, навчальних закладів, зареєстрованих в Єдиній базі.
    Обов’язки Центру полягають в забезпеченні:
  • якості послуг, що надаються;
  • повного задоволення споживачів і зацікавлених сторін;
  • постійного поліпшення процесу замовлення та створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, видачі та обліку документів про вищу освіту в ЄДЕБО;
  • ефективності використання ресурсів;
  • достатнього рівня кваліфікації співробітників Центру;
  • чіткого розподілу відповідальності і повноважень співробітників;
  • сумливого виконання вимог зовнішніх і внутрішніх нормативних документів;
  • розуміння політики університету в галузі якості кожним співробітником Центру;
  • виключення ризиків, пов’язаних з наданням будь-яких послуг;
  • забезпечення підтримки і постійного удосконалення роботи працівників структурних підрозділів університету.

Вхід на сайт

Наверх